Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: Ja het is hier zowaar fris te noemen.
Bericht van: Arnaud (Doetinchem) , 25-06-2026 19:26
14,8 graden? Heerlijk, blaas effe wat van die frisse lucht deze kant op.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Nog een foto van het noodweer van vandaag:
(
1235)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 18:08
Re: Nog een foto van het noodweer van vandaag:
(
544)
Karim Hamid (Evergem) -- 25-06-2026 18:19
Nog niet gehoord.
(
392)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 18:26
Je foto heeft zowaar een verkoelend effect
(
372)
Jan (Workum, FRL) -- 25-06-2026 18:21
Ja het is hier zowaar fris te noemen.
(
261)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 18:28
Re: Ja het is hier zowaar fris te noemen.
(
89)
Arnaud (Doetinchem) -- 25-06-2026 19:26
Is goed. Zal ik proberen
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 20:23