Nu nog maar eens afwachten hoe ver we komen, en of de 40 graden nog sneuvelt.
Ik betwijfel het, maar onmogelijk is het niet.
Wel ongezien, dat dit in juni allemaal kan. Het hoogtepunt van de zomer moet nog komen......