En nu het junirecord met 0,3 graden verbroken. Het is een record dat erg lang overeind bleef ondanks een opwarmend klimaat. En het gaat op meer plaatsen nog wel gebeuren, misschien zelfs vlak aan de noordwestkust! Het zal ook nog echt wel warmer worden dan 38,2°C. Wat maken we mee mensen. Sensationeel.