Ik denk dat Frank een zonnesteek heeft opgelopen 😉

Bericht van: Stan (Oss) , 26-06-2026 15:00 

Wel prachtig verwoord van Frank 🤣 


Franks Hittetips   ( 806)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 26-06-2026 14:49
Re: Franks Hittetips   ( 303)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 26-06-2026 14:56
Re: Franks Hittetips   ( 238)
Tom (Nijmegen) -- 26-06-2026 14:59
Ik denk dat Frank een zonnesteek heeft opgelopen 😉   ( 205)
Stan (Oss) ( 7m) -- 26-06-2026 15:00
Re: Franks Hittetips   ( 234)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 26-06-2026 15:01
  Ja, een doordenkertje... 🙂  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 26-06-2026 15:02
  😀😀😀 ik ga jeu de boelen. 😀  
Roel(Steenwijk) -- 26-06-2026 15:15