Ik denk dat we het meer van convectie moeten hebben

Bericht van: Frank (Doetinchem) , 26-06-2026 15:34 

Dus die buien zouden dan de komende uren moeten ontstaan boven de Ardennen, Limburg, Oost-Brabant en Oost-Gelderland. Maar dat is nog erg onzeker. 

http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/

Zouden die buitjes, nu in de buurt van Parijs, West-Vlaanderen   ( 1121)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 26-06-2026 15:28
Ik denk dat we het meer van convectie moeten hebben   ( 468)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 26-06-2026 15:34
Dit zegt de NOS blog er over   ( 358)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 26-06-2026 15:52
M.a.w. morgen kans op code rood voor het noodweer?   ( 205)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 26-06-2026 15:59