M.a.w. morgen kans op code rood voor het noodweer?

Bericht van: Stefan (Wezep) , 26-06-2026 15:59 

Na een weeralarm vanwege de hitte een weeralarm vanwege zware buien? Vorige week zaten we op code oranje... als het nu erger kan worden... code rood?


Zouden die buitjes, nu in de buurt van Parijs, West-Vlaanderen   ( 1121)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 26-06-2026 15:28
Ik denk dat we het meer van convectie moeten hebben   ( 467)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 26-06-2026 15:34
Dit zegt de NOS blog er over   ( 358)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 26-06-2026 15:52
M.a.w. morgen kans op code rood voor het noodweer?   ( 205)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 26-06-2026 15:59