Yea, altijd magnifiek! Succes in spotten

Bericht van: Nicolas (Waregem) , 26-06-2026 15:55 

Onweer - sneeuw of storm op komst? NoodweerBenelux

Fotografisch mooi onweer zaterdagochtend?   ( 1006)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 26-06-2026 15:49
Mogelijkheid tot asperitas   ( 329)
Kevin (Welle) -- 26-06-2026 15:54
  Yea, altijd magnifiek! Succes in spotten  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 26-06-2026 15:55
Nachtwandeling ingepland   ( 255)
Kim (Lede) ( 38m) -- 26-06-2026 15:56
Zou mooi vuurwerk zijn na de victorie van   ( 240)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 26-06-2026 15:57