Nachtwandeling ingepland

Bericht van: Kim (Lede) , 26-06-2026 15:56 

In de Vlaamse Ardennen gevolgd door BE - Nieuw-Zeeland, ben benieuwd of ik er iets van ga kunnen meepikken.


Fotografisch mooi onweer zaterdagochtend?   ( 1006)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 26-06-2026 15:49
Mogelijkheid tot asperitas   ( 328)
Kevin (Welle) -- 26-06-2026 15:54
  Yea, altijd magnifiek! Succes in spotten  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 26-06-2026 15:55
Nachtwandeling ingepland   ( 255)
Kim (Lede) ( 38m) -- 26-06-2026 15:56
Zou mooi vuurwerk zijn na de victorie van   ( 240)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 26-06-2026 15:57