Wat piept hier door het struikgewas?

Bericht van: Nick (Boutersem) , 26-06-2026 18:50 


https://independent.academia.edu/NickVanLiefferinge

Wat piept hier door het struikgewas?   ( 1449)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 26-06-2026 18:50
Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 979)
Len (Deurne - NL) ( 24m) -- 26-06-2026 18:54
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 542)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 26-06-2026 18:55
jup, v-notch?   ( 525)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 26-06-2026 19:06
split nu   ( 272)
leviathanfd (Heerlen) -- 26-06-2026 19:10
  Als het er een is, solitair zijn ze veruit het mooist!  
Stan (Oss) ( 7m) -- 26-06-2026 19:07
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 641)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 26-06-2026 18:58
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 479)
Wouter (Schipluiden) ( -2m) -- 26-06-2026 19:09
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 140)
Len (Deurne - NL) ( 24m) -- 26-06-2026 19:25
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 129)
leviathanfd (Heerlen) -- 26-06-2026 19:27
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 174)
Harro (Winsum Gn) -- 26-06-2026 19:23
  Een brabantia droogmolen?  
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 19:30