Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen

Bericht van: Len (Deurne - NL) , 26-06-2026 19:25 

Groeit steeds aan de zuidkant aan. Ben nu op een bruiloft en je hoort het buiten ook donderen. Verder is het zeer onaangenaam buiten.


Wat piept hier door het struikgewas?   ( 1577)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 26-06-2026 18:50
Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 1047)
Len (Deurne - NL) ( 24m) -- 26-06-2026 18:54
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 574)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 26-06-2026 18:55
jup, v-notch?   ( 581)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 26-06-2026 19:06
split nu   ( 290)
leviathanfd (Heerlen) -- 26-06-2026 19:10
  Als het er een is, solitair zijn ze veruit het mooist!  
Stan (Oss) ( 7m) -- 26-06-2026 19:07
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 688)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 26-06-2026 18:58
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 523)
Wouter (Schipluiden) ( -2m) -- 26-06-2026 19:09
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 163)
Len (Deurne - NL) ( 24m) -- 26-06-2026 19:25
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 148)
leviathanfd (Heerlen) -- 26-06-2026 19:27
Re: Het ontploft hier helemaal in de ardennen   ( 193)
Harro (Winsum Gn) -- 26-06-2026 19:23
  Een brabantia droogmolen?  
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 19:30