Geweldig overzicht! Volgens de nieuwste homogenisatie had De Bilt in 1947 36,1°C bereikt, maar ik snap waarom je 35,7°C hebt gebruikt als waarde. 
36,8°C is de op twee na hoogste temp in DB volgens mij, 26 juli 2019 was het 37,2°c als ik het goed heb. Maar wederom dank voor deze dagelijkse updates Tim, zeer waardevol.