
Mooi overzicht Tim!
Woensdrecht is nu met 23,1 de hoogste minimumtemperatuur, maar dit kan nog zakken onder het juni-record dat gisteren is gehaald door Horst, met 22,8 graden.
Verder werd het in 1947 in De Bilt 36,1 graden. Weergegevens gebruikt oude data, misschien kunnen we dat daar een keer aangeven ofzo?
Gebruik dus altijd Mscha! Die is wel helemaal kloppend. Daar zie je dat het record 36,1 was voor juni.