Alleen vanwege de onzekerheid over de schaal waarop het noodweer op gaat treden is er geen level 3 afgegeven; de parameters zijn er dus wel voor om een hele slechte avond/nacht te krijgen...
"Given the limited confidence in terms of the widespread extremely severe wind gust risk, Level 3 was not issued."