Re: Ik heb in mijn leven nog nooit een tropennacht gemeten Tn 22,2!

Bericht van: Leonie (Ter Apel) , 27-06-2026 09:36 

Nou ik weet niet, het lijkt meer op een ontbijt in het amazoneregenwoud. Ik ben er nog nooit geweest maar dat stel ik me zo voor.

 

Leonie

Ik heb in mijn leven nog nooit een tropennacht gemeten Tn 22,2!   ( 468)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 09:30
Re: Ik heb in mijn leven nog nooit een tropennacht gemeten Tn 22,2!   ( 195)
Leonie (Ter Apel) -- 27-06-2026 09:36
Re: Ik heb in mijn leven nog nooit een tropennacht gemeten Tn 22,2!   ( 138)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 09:42
  Hier een Tn van 24,9 C. Net geen 25 C....  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 09:59
  Tn van 24,2 C ben er wel klaar mee  
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 27-06-2026 10:28
  poeh wat een hoge Tn Frank, zweetwater bed haha.  
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 11:20