poeh wat een hoge Tn Frank, zweetwater bed haha.

Bericht van: Stefan (Winsum) , 27-06-2026 11:20 


Ik heb in mijn leven nog nooit een tropennacht gemeten Tn 22,2!   ( 464)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 09:30
Re: Ik heb in mijn leven nog nooit een tropennacht gemeten Tn 22,2!   ( 193)
Leonie (Ter Apel) -- 27-06-2026 09:36
Re: Ik heb in mijn leven nog nooit een tropennacht gemeten Tn 22,2!   ( 136)
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 09:42
  Hier een Tn van 24,9 C. Net geen 25 C....  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 09:59
  Tn van 24,2 C ben er wel klaar mee  
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 27-06-2026 10:28
  poeh wat een hoge Tn Frank, zweetwater bed haha.  
Stefan (Winsum) -- 27-06-2026 11:20