Bedankt Frank, heb 'm ook even op verdieping gezet

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 27-06-2026 10:03 

Hier zal het bedolven raken onder het hittegeweld.

 


De nieuwe Nederlandse zomer: fraaie animatie van NOS   ( 883)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 09:56
Bedankt Frank, heb 'm ook even op verdieping gezet   ( 188)
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 10:03
Mooi neergezet. Even bij de favorieten   ( 168)
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 10:07
  Mooi overzicht, helder en duidelijk! Dankjewel Frank.  
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 10:18
Re: De nieuwe Nederlandse zomer: fraaie animatie van NOS   ( 61)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 11:09