Een oppervlakte temperatuur in Eindhoven van 28.4°C graden rond 12 uur is wel heel laag. Het zou een negatieve warmteflux betekenen afgaande op de luchttemperatuur van het KNMI station bij Eindhoven. Wellicht had PSV de sproeiers aanstaan, anders lijkt het me aan de lage kant.
Stellen dat als we veel blijven uitstoten het hoge scenario wordt gehaald is wederom misleidend wat mij betreft. De uitstoot moet eerder verdrievoudigen om dat te halen. Blijven we uitstoten wat we nu al doen, of zelfs nog iets meer, dan wordt hoog bij lange na niet gehaald.