Warmte is hier allang weer vertrokken. Slechts 1 hele dag. Vandaag al de hele dag bewolkt en een komen en gaan van onweersbuien. Precies wat ik verwacht had. Die wilde berichten gelden nu eenmaal niet voor hier.