Re: Sluit nieuwe code rood niet uit

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 27-06-2026 16:36 

Mee eens! Iets dat soms best moeizaam gaat in ons land helaas...terwijl  ik ook weet dat er wat mensen zijn die zich kapotwerken....

https://www.facebook.com/francois.debets.7/

Code oranje ingetrokken in westen   ( 1515)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 15:33
Ell voor de 4e dag op rij boven de 35°C, uniek voor Nederland.   ( 595)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 27-06-2026 15:38
Re: Code oranje ingetrokken in westen   ( 411)
Lars (Harlingen) -- 27-06-2026 15:45
Re: Sluit nieuwe code rood niet uit   ( 166)
RemcoF (Amstelveen) -- 27-06-2026 16:32
Re: Sluit nieuwe code rood niet uit   ( 113)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 16:36