Benieuwd of er nog wat gaat gebeuren hier

Bericht van: SanderK (Havelterberg) , 27-06-2026 19:45 

Ergste plak is er gelukkig af buiten, het is heerlijk nu. Heb geen thermometer, maar het is duidelijk andere luchtsoort. Lucht is erg rustig. Zal mij benieuwen of er nog iets gaat gebeuren, ik kan in ieder geval weer even ademhalen.


Tact 27.4°C, nog steeds onweerskoppen boven de zee.   ( 946)
Bart (Oostmeerpolder) ( -2m) -- 27-06-2026 19:35
Zicht op de Duits bui   ( 396)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 27-06-2026 19:41
Benieuwd of er nog wat gaat gebeuren hier   ( 207)
SanderK (Havelterberg) -- 27-06-2026 19:45
Hier nog niets aan het handje   ( 284)
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 19:46
Mogelijk valwind zichtbaar bij radar Falaise   ( 274)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 19:52
Ruchting het westen hier wat geborrel te zien   ( 124)
Sander (Boxtel) -- 27-06-2026 19:52
Zicht op ploffer in Groningen   ( 255)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 19:53
Ineens windvlagen hier...Tact gezakt naar 32,3   ( 188)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 19:54
Re: Ineens windvlagen hier...Tact gezakt naar 32,3   ( 110)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 20:01