Re: Ineens windvlagen hier...Tact gezakt naar 32,3

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 27-06-2026 20:01 

bizarre normvervaging eigenlijk die we ervaren?

https://www.facebook.com/francois.debets.7/

Tact 27.4°C, nog steeds onweerskoppen boven de zee.   ( 945)
Bart (Oostmeerpolder) ( -2m) -- 27-06-2026 19:35
Zicht op de Duits bui   ( 395)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 27-06-2026 19:41
Benieuwd of er nog wat gaat gebeuren hier   ( 206)
SanderK (Havelterberg) -- 27-06-2026 19:45
Hier nog niets aan het handje   ( 284)
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 19:46
Mogelijk valwind zichtbaar bij radar Falaise   ( 273)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 19:52
Ruchting het westen hier wat geborrel te zien   ( 123)
Sander (Boxtel) -- 27-06-2026 19:52
Zicht op ploffer in Groningen   ( 255)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 19:53
Ineens windvlagen hier...Tact gezakt naar 32,3   ( 188)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 19:54
Re: Ineens windvlagen hier...Tact gezakt naar 32,3   ( 110)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 20:01