Re: De Seine is regelmatig de triggerregio voor onweer.

Bericht van: Jeroen (Zwevegem) , 27-06-2026 20:55 

Vorige week vrijdag was dit ook al het geval.


20:30 4 splittende supercells gaan de Seine over, in mum van tijd onts   ( 1413)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 27-06-2026 20:53
Re: De Seine is regelmatig de triggerregio voor onweer.   ( 441)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 27-06-2026 20:55
Deze webcam nu maar even volgen dan?   ( 633)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:57
Opnieuw valwind zichtbaar op radar   ( 426)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 21:05
De tandjes, die is schitterend!   ( 247)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 21:10
Hier ( in het verlengde ?) ook onrustig.   ( 297)
Wout (vlaardingen) -- 27-06-2026 21:12