Opnieuw valwind zichtbaar op radar

Bericht van: Robert (Sint Philipsland) , 27-06-2026 21:05 

Ditmaal niet bij een leftmover. Let op de uitspreidende rode en groene kleuren ten westen van de radar. Ook de bui ten zuiden van de radar brengt veel wind met zich mee (zie laatste animatie).


20:30 4 splittende supercells gaan de Seine over, in mum van tijd onts   ( 1413)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 27-06-2026 20:53
Re: De Seine is regelmatig de triggerregio voor onweer.   ( 441)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 27-06-2026 20:55
Deze webcam nu maar even volgen dan?   ( 633)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:57
Opnieuw valwind zichtbaar op radar   ( 431)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 21:05
De tandjes, die is schitterend!   ( 247)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 21:10
Hier ( in het verlengde ?) ook onrustig.   ( 297)
Wout (vlaardingen) -- 27-06-2026 21:12