Urgh, het is nog geen juli en nu al één van de felste hittegolven die ik ooit meegemaakt heb. Minstens een week of twee maximumwaarden van 20-25 graden (lager mag ook) en dauwpunt van een graad of 10 (lager mag ook) zou ik nu met groot enthousiasme onthalen ...
Quote selectie