pittig en soms niet te doen.
Sinds vorige week zondag iedere dag de mobiele airco aan en sinds vrijdag een tweede erbij gezet om het in huis nog een soort van leefbaar te krijgen. Ondanks de airco's is het 26 tot 28 graden en gister was het nog hoger. Wellicht dat veel mensen zonder een airco hier al heel blij mee zullen zijn, maar we zitten nu ook al de hele week in het lawaai. En 's avonds warm eten, liever niet. Wordt het nog warmer in huis.
Ik moet er echt niet aan denken om nog een keer door een hete periode te moeten gaan. Nare zomers.
Quote selectie