Nu al onder de 30 C! Wat een luxe. Net uren in een binnentuin van een appartementencomplex gestaan ivm 'Gluren bij de buren'. Onze dochter trad daar op met medezangeressen en band. Ach, op een gegeven moment went je lichaam aan dit hitte en sta je daar bij pakweg 32 C. We hadden geluk met twee grote tegenover gelegen openingen in het carre vormige appartementengebouw, waardoor er constant een windje stond.