Mooi Katya! Hier mijn reportage:

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 24-10-2003 19:25 

Bij vertrek naar het werk om 6u45: -7,2!

Wat de officiƫle stations ook gemeten hebben, ik ben er zeker van dat dit een nauwkeurige meting is. (1,5 meter hoogte, half open kastje)


Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1439)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:15
Mooi Katya! Hier mijn reportage:   ( 1507)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:25
Foto 2   ( 1303)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:26
Foto 3   ( 1262)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:27
Foto 4:   ( 1261)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:28
  En uiteindelijk ook wat sneeuw 🙂  
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:28
Re : En uiteindelijk ook wat sneeuw 🙂   ( 1018)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:36
Re : En uiteindelijk ook wat sneeuw 🙂   ( 877)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:40
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1327)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:16
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1271)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:16
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1290)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:17
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1307)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:18
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1262)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:20