Foto 3

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 24-10-2003 19:27 

Aankomst werk Heerlen:


Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1439)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:15
Mooi Katya! Hier mijn reportage:   ( 1507)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:25
Foto 2   ( 1304)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:26
Foto 3   ( 1264)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:27
Foto 4:   ( 1262)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:28
  En uiteindelijk ook wat sneeuw 🙂  
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:28
Re : En uiteindelijk ook wat sneeuw 🙂   ( 1021)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:36
Re : En uiteindelijk ook wat sneeuw 🙂   ( 878)
Ruben (Neeroeteren) -- 24-10-2003 19:40
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1327)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:16
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1273)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:16
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1291)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:17
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1308)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:18
Re : Dit was 24 oktober... een fotoreportage   ( 1263)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-10-2003 19:20