Re : Weeralarm KNMI??

Bericht van: jeroen (Ijzendijke) , 01-03-2006 00:14 

Mijn davis geeft sinds 10 minuten REGEN door dus denk dat daarom het allemaal wel mee zou vallen, maar we wachten af hehehe

Bericht laatst bijgewerkt: 01-03-2006 00:15

Weeralarm KNMI??   ( 944)
Ton-Zoetermeer -- 01-03-2006 00:11
Re : Weeralarm KNMI??   ( 668)
jeroen (Ijzendijke) -- 01-03-2006 00:14
Precies...   ( 626)
Mark (Rhoon) -- 01-03-2006 00:15
Re : Weeralarm KNMI??   ( 635)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 01-03-2006 00:15
Re : Weeralarm KNMI??   ( 572)
Ronald (Deventer) -- 01-03-2006 00:16
Re : Weeralarm KNMI??   ( 583)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 01-03-2006 00:16
Re : Weeralarm KNMI??   ( 581)
Ton-Zoetermeer -- 01-03-2006 00:27
Re : Weeralarm KNMI??   ( 564)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 01-03-2006 00:30
Re : Weeralarm KNMI??   ( 547)
Ton-Zoetermeer -- 01-03-2006 00:47
De wens is de vader van de gedachte   ( 504)
Erik (Veendam) -- 01-03-2006 07:14