De wens is de vader van de gedachte

Bericht van: Erik (Veendam) , 01-03-2006 07:14 

Heb ik ook last van.
Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

Weeralarm KNMI??   ( 944)
Ton-Zoetermeer -- 01-03-2006 00:11
Re : Weeralarm KNMI??   ( 667)
jeroen (Ijzendijke) -- 01-03-2006 00:14
Precies...   ( 626)
Mark (Rhoon) -- 01-03-2006 00:15
Re : Weeralarm KNMI??   ( 634)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 01-03-2006 00:15
Re : Weeralarm KNMI??   ( 572)
Ronald (Deventer) -- 01-03-2006 00:16
Re : Weeralarm KNMI??   ( 583)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 01-03-2006 00:16
Re : Weeralarm KNMI??   ( 580)
Ton-Zoetermeer -- 01-03-2006 00:27
Re : Weeralarm KNMI??   ( 564)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 01-03-2006 00:30
Re : Weeralarm KNMI??   ( 547)
Ton-Zoetermeer -- 01-03-2006 00:47
De wens is de vader van de gedachte   ( 504)
Erik (Veendam) -- 01-03-2006 07:14