CAPE-waarden liggen daar erg hoog

Bericht van: Jorr(Utrecht) , 14-06-2006 08:44 

Ik verwacht dat Limburg en omstreken nog wel het een en ander te verwerken gaat krijgen. En Duitsland natuurlijk, maar dat is overbodig om te vermelden 😉

Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 993)
Ruben (Neeroeteren) -- 14-06-2006 08:43
CAPE-waarden liggen daar erg hoog   ( 659)
Jorr(Utrecht) -- 14-06-2006 08:44
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 639)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 14-06-2006 08:45
Zon is er even doorgekomen ja   ( 882)
Ruben (Neeroeteren) -- 14-06-2006 08:50
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 636)
Jorr(Utrecht) -- 14-06-2006 08:46
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 569)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 14-06-2006 09:06
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 579)
Erwin (Hasselt, B) ( 33m) -- 14-06-2006 09:10
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 588)
Ruben (Neeroeteren) -- 14-06-2006 09:19
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 552)
Davy (Opglabbeek) -- 14-06-2006 09:33
  Re : Oeps... eerste donderslag gehoord daarnet  
Erwin (Hasselt, B) ( 33m) -- 14-06-2006 09:29
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 587)
Davy (Opglabbeek) -- 14-06-2006 09:31