Re : Oeps... eerste donderslag gehoord daarnet

Bericht van: Erwin (Hasselt, B) , 14-06-2006 09:29 


Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 993)
Ruben (Neeroeteren) -- 14-06-2006 08:43
CAPE-waarden liggen daar erg hoog   ( 658)
Jorr(Utrecht) -- 14-06-2006 08:44
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 637)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 14-06-2006 08:45
Zon is er even doorgekomen ja   ( 882)
Ruben (Neeroeteren) -- 14-06-2006 08:50
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 636)
Jorr(Utrecht) -- 14-06-2006 08:46
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 568)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 14-06-2006 09:06
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 578)
Erwin (Hasselt, B) ( 33m) -- 14-06-2006 09:10
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 588)
Ruben (Neeroeteren) -- 14-06-2006 09:19
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 552)
Davy (Opglabbeek) -- 14-06-2006 09:33
  Re : Oeps... eerste donderslag gehoord daarnet  
Erwin (Hasselt, B) ( 33m) -- 14-06-2006 09:29
Re : Snel activerend lijntje richting Belgisch Limburg   ( 587)
Davy (Opglabbeek) -- 14-06-2006 09:31