Re : Tropische stortbui hier!

Bericht van: john zuidwolde drenthe , 23-07-2006 16:05 

hoeveel mm?

John

Tropische stortbui hier!   ( 580)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 23-07-2006 16:04
Re : Tropische stortbui hier!   ( 480)
john zuidwolde drenthe -- 23-07-2006 16:05
Buien zijn leuk, maar soms ook zeer irritant   ( 770)
Woepje Groningen -- 23-07-2006 16:10
Volgens mij loopt hij letterlijk met een boogje   ( 432)
Woepje Groningen -- 23-07-2006 16:19
Komt de bui naar Veendam?   ( 404)
Erik (Veendam) -- 23-07-2006 16:30
Re : Buien zijn leuk, maar soms ook zeer irritant   ( 414)
Corne Donkersloot, Middelharnis -- 23-07-2006 16:25