Buien zijn leuk, maar soms ook zeer irritant

Bericht van: Woepje Groningen , 23-07-2006 16:10 

Ik had maar een stukkie noordelijker hoeven te zijn en ik had een plensbui.



Tropische stortbui hier!   ( 580)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 23-07-2006 16:04
Re : Tropische stortbui hier!   ( 479)
john zuidwolde drenthe -- 23-07-2006 16:05
Buien zijn leuk, maar soms ook zeer irritant   ( 770)
Woepje Groningen -- 23-07-2006 16:10
Volgens mij loopt hij letterlijk met een boogje   ( 431)
Woepje Groningen -- 23-07-2006 16:19
Komt de bui naar Veendam?   ( 403)
Erik (Veendam) -- 23-07-2006 16:30
Re : Buien zijn leuk, maar soms ook zeer irritant   ( 414)
Corne Donkersloot, Middelharnis -- 23-07-2006 16:25