Net even op de site van het KNMI gekeken

Bericht van: Lode (Aalter) , 18-02-2008 19:54 

En volgens mij gebruiken ze toch écht de verkeerde term hoor...Ik vind nergens, maar dan letterlijk nérgens PSC-wolken die geen irisatie vertonen. En trouwens, tijdens de zonsondergang daarnet waren in het westen geen wolken te zien, verre van PSCs'.

Hehe, geen fijn stof dus.   ( 938)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-02-2008 19:29
Re : Hehe, geen fijn stof dus.   ( 786)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 18-02-2008 19:32
Deed me ook aan "na-vulkaanuitbarsting-wolken" denken   ( 729)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 18-02-2008 19:43
12Z Sounding De Bilt   ( 962)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 18-02-2008 20:01
En ben je daar zeker van?   ( 960)
Lode (Aalter) -- 18-02-2008 19:26
Re : En ben je daar zeker van?   ( 915)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 18-02-2008 19:30
Re : En ben je daar zeker van?   ( 812)
Lode (Aalter) -- 18-02-2008 19:45
Re : En ben je daar zeker van?   ( 766)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 18-02-2008 19:48
Re : En ben je daar zeker van?   ( 785)
Harry (Echtenerbrug) -- 18-02-2008 22:30
Net even op de site van het KNMI gekeken   ( 822)
Lode (Aalter) -- 18-02-2008 19:54
Re : En ben je daar zeker van?   ( 746)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-02-2008 19:57
Re : En ben je daar zeker van?   ( 722)
Lode (Aalter) -- 18-02-2008 20:06
Re : En ben je daar zeker van?   ( 685)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-02-2008 20:12
Re : En ben je daar zeker van?   ( 733)
Lode (Aalter) -- 18-02-2008 20:46
Re : En ben je daar zeker van?   ( 718)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-02-2008 21:45
Ter verduidelijking   ( 1008)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 18-02-2008 22:08
Re : Ter verduidelijking   ( 636)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 19-02-2008 08:31
Re : Rode polaire stratosfeerwolken (PSC) zichtbaar   ( 806)
Harry (Echtenerbrug) -- 18-02-2008 20:45