En toch weet ik het zo niet met die lente

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 25-03-2008 14:25 

Misschien eventjes lekkere tuintemperaturen, maar of het doorzettend aangenaa lenteweer gaat opleveren is zeer twijfelachtig. Bekijk de grillige Oper van GFS06 maar eens.
Hier de jongste pluimen:





En toch weet ik het zo niet met die lente   ( 946)
Ruben (Neeroeteren) -- 25-03-2008 14:25
Re : En toch weet ik het zo niet met die lente   ( 599)
Takkie (Amstelveen) -- 25-03-2008 14:36
Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen   ( 654)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 25-03-2008 14:36
Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen   ( 484)
Johan Kamphuis (Zuidhorn) -- 25-03-2008 14:47
Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen   ( 480)
Takkie (Amstelveen) -- 25-03-2008 15:05
Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen   ( 351)
Astrid(Losser) -- 25-03-2008 20:07