Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen

Bericht van: Astrid(Losser) , 25-03-2008 20:07 

15°C is realistisch !

En toch weet ik het zo niet met die lente   ( 946)
Ruben (Neeroeteren) -- 25-03-2008 14:25
Re : En toch weet ik het zo niet met die lente   ( 600)
Takkie (Amstelveen) -- 25-03-2008 14:36
Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen   ( 655)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 25-03-2008 14:36
Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen   ( 485)
Johan Kamphuis (Zuidhorn) -- 25-03-2008 14:47
Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen   ( 482)
Takkie (Amstelveen) -- 25-03-2008 15:05
Re : DWD verwacht voor volgende week temperaturen   ( 352)
Astrid(Losser) -- 25-03-2008 20:07