Stuur maar hierheen!

Bericht van: Jorrit (Amsterdam / Diever) , 26-07-2008 17:33 

All work and no play makes Jack a dull boy

Er ontstaat iets nieuw bij Amersfoort   ( 800)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 17:28
  Stuur maar hierheen!  
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 26-07-2008 17:33
Alweer rotatie? Windschering is toch belabberd?   ( 725)
Alwin (Zeist-West) -- 26-07-2008 17:49
Mee eens...   ( 612)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 17:59
Ja dat leek mij ook *VID*   ( 737)
Bernard (Bennekom) ( 20m) -- 26-07-2008 18:06
Re : Alweer rotatie? Windschering is toch belabberd?   ( 837)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 26-07-2008 17:54
Re : Alweer rotatie? Windschering is toch belabberd?   ( 626)
Gert (Elewijt) -- 26-07-2008 17:58
Misschien is het eerder een soort "spout-effect"...   ( 609)
Alwin (Zeist-West) -- 26-07-2008 18:14
Re : Misschien is het eerder een soort "spout-effect"...   ( 636)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 26-07-2008 18:16
Kan mij vinden in deze uitleg   ( 610)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 18:22
Verdachte bui nabij Fraiture   ( 674)
Gert (Elewijt) -- 26-07-2008 17:44
Hagel en inmiddels onweer 🙂   ( 737)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 17:37
Re : Hagel en inmiddels onweer 🙂   ( 679)
Dolf (Amersfoort) -- 26-07-2008 17:44
Jup ik zie ze mooi!   ( 594)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 17:47