Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Hagel en inmiddels onweer
Bericht van: Dolf (Amersfoort) , 26-07-2008 17:44
Boven Amersfoort Noord al 6 inslagen in de buurt gehad. Gaat flink tekeer hier.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Er ontstaat iets nieuw bij Amersfoort
(
801)
Arjen (Jessheim, Noorwegen)
(
204m)
-- 26-07-2008 17:28
Stuur maar hierheen!
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 26-07-2008 17:33
Alweer rotatie? Windschering is toch belabberd?
(
726)
Alwin (Zeist-West) -- 26-07-2008 17:49
Mee eens...
(
612)
Arjen (Jessheim, Noorwegen)
(
204m)
-- 26-07-2008 17:59
Ja dat leek mij ook *VID*
(
739)
Bernard (Bennekom)
(
20m)
-- 26-07-2008 18:06
Re : Alweer rotatie? Windschering is toch belabberd?
(
837)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 26-07-2008 17:54
Re : Alweer rotatie? Windschering is toch belabberd?
(
627)
Gert (Elewijt) -- 26-07-2008 17:58
Misschien is het eerder een soort "spout-effect"...
(
610)
Alwin (Zeist-West) -- 26-07-2008 18:14
Re : Misschien is het eerder een soort "spout-effect"...
(
637)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 26-07-2008 18:16
Kan mij vinden in deze uitleg
(
610)
Arjen (Jessheim, Noorwegen)
(
204m)
-- 26-07-2008 18:22
Verdachte bui nabij Fraiture
(
676)
Gert (Elewijt) -- 26-07-2008 17:44
Hagel en inmiddels onweer
(
739)
Arjen (Jessheim, Noorwegen)
(
204m)
-- 26-07-2008 17:37
Re : Hagel en inmiddels onweer
(
680)
Dolf (Amersfoort) -- 26-07-2008 17:44
Jup ik zie ze mooi!
(
594)
Arjen (Jessheim, Noorwegen)
(
204m)
-- 26-07-2008 17:47