Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Convectie komt op gang in Nijmegen.
Bericht van: Robin (Barendrecht) , 28-07-2008 15:34
Getuige de satellietbeelden begint het inderdaad flink te borrelen nu.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Convectie komt op gang in Nijmegen.
(
1221)
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 15:30
Re : Convectie komt op gang in Nijmegen.
(
869)
Wilber (Ulft) -- 28-07-2008 15:35
Gisteravond 10 minuten.
(
972)
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 15:49
Re : Gisteravond 10 minuten.
(
882)
Wilber (Ulft) -- 28-07-2008 16:21
Re : Convectie komt op gang in Nijmegen.
(
908)
Robin (Barendrecht) -- 28-07-2008 15:34
als ik de trekrichting bekijk
(
728)
Gerard (Schagen, Petten) -- 28-07-2008 16:04
Het gaat hier vrolijk verder met opstijgen.
(
991)
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 15:37
Hier gaat hagel inzitten.
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 16:01
Dat denk ik ook, het pitje was direct na de 1e
(
769)
Hans (Eindhoven)
(
17m)
-- 28-07-2008 16:14
Het is inmiddels al flink doorgegroeid.
(
786)
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 16:24
Nieuw plaatje:
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 16:26