Hier gaat hagel inzitten.

Bericht van: Ferry (Nijmegen) , 28-07-2008 16:01 



Convectie komt op gang in Nijmegen.   ( 1220)
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 15:30
Re : Convectie komt op gang in Nijmegen.   ( 867)
Wilber (Ulft) -- 28-07-2008 15:35
Gisteravond 10 minuten.   ( 971)
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 15:49
Re : Gisteravond 10 minuten.   ( 880)
Wilber (Ulft) -- 28-07-2008 16:21
Re : Convectie komt op gang in Nijmegen.   ( 907)
Robin (Barendrecht) -- 28-07-2008 15:34
als ik de trekrichting bekijk   ( 727)
Gerard (Schagen, Petten) -- 28-07-2008 16:04
Het gaat hier vrolijk verder met opstijgen.   ( 990)
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 15:37
  Hier gaat hagel inzitten.  
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 16:01
Dat denk ik ook, het pitje was direct na de 1e   ( 767)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 28-07-2008 16:14
Het is inmiddels al flink doorgegroeid.   ( 785)
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 16:24
  Nieuw plaatje:  
Ferry (Nijmegen) -- 28-07-2008 16:26