Re : Millimeterwerk

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 22-11-2008 13:02 

Vandaag zal er wel meer duidelijkheid komen.
Wanneer gaat hij onder?!

Pisgeluk, of pech?   ( 1267)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 22-11-2008 12:53
Re : Millimeterwerk   ( 729)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 22-11-2008 12:57
Re : Millimeterwerk   ( 604)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 22-11-2008 13:02
Re : Pisgeluk, of pech?   ( 762)
Younes (Zoetermeer) -- 22-11-2008 13:03
Re : Pisgeluk, of pech?   ( 633)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 22-11-2008 14:00
Volgens meteoservices: Sneeuw zondag en maandag   ( 765)
Stijn (Leuven) -- 22-11-2008 13:03