Re : Pisgeluk, of pech?

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 22-11-2008 14:00 

Als er dan nog neerslag uit valt, want dat wilt wel eens verpieteren in zo'n geval.
Wanneer gaat hij onder?!

Pisgeluk, of pech?   ( 1267)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 22-11-2008 12:53
Re : Millimeterwerk   ( 728)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 22-11-2008 12:57
Re : Millimeterwerk   ( 603)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 22-11-2008 13:02
Re : Pisgeluk, of pech?   ( 761)
Younes (Zoetermeer) -- 22-11-2008 13:03
Re : Pisgeluk, of pech?   ( 633)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 22-11-2008 14:00
Volgens meteoservices: Sneeuw zondag en maandag   ( 765)
Stijn (Leuven) -- 22-11-2008 13:03