Re : Ensemble GFS2400 wil er niets van weten

Bericht van: Sjoerd (Leiden centrum) , 24-11-2008 08:44 

Het heeft vannacht trouwens gegoten hier. Opbrengst is alweer 12mm sinds 00:00 uur en de maandsom staat alweer op 84mm.





Mijn verhaal | 8 jaar GFS data | ik ben anders, maar ook ik mag er zijn

winter in stelling?   ( 1287)
Martin (Arnhem) -- 24-11-2008 08:32
Alweer sinds 7u. sneeuwval   ( 960)
Bart(Doetinchem) -- 24-11-2008 08:35
Matige tot zware sneeuwval?   ( 867)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-11-2008 08:47
Bij mij weten is dit toch gewoon matig!   ( 741)
Bart(Doetinchem) -- 24-11-2008 08:49
Ach ja, als het maar sneeuwt! 😉   ( 641)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-11-2008 08:51
Re : Ach ja, als het maar sneeuwt! 😉   ( 456)
Ernest (Maassluis) -- 24-11-2008 09:55
Re : Ach ja, als het maar sneeuwt! 😉   ( 538)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 24-11-2008 08:58
Re : Geluksvogels. 🙁   ( 550)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 24-11-2008 08:54
Idem hier 🙂   ( 556)
Bart(Doetinchem) -- 24-11-2008 08:53
Re : Bij mij weten is dit toch gewoon matig!   ( 649)
Martin (Arnhem) -- 24-11-2008 08:51
Re : winter in stelling?   ( 504)
Ernest (Maassluis) -- 24-11-2008 09:51
Re : Ensemble GFS2400 wil er niets van weten   ( 1067)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 24-11-2008 08:44
Re : winter in stelling?   ( 960)
Richard (Rijssen) -- 24-11-2008 08:45
Re : winter in stelling?   ( 712)
Martin (Arnhem) -- 24-11-2008 08:49