Re : winter in stelling?

Bericht van: Ernest (Maassluis) , 24-11-2008 09:51 


Als je mij kan vertellen hoe koude lucht in het noorden ooit richting De Benelux getransporteerd kan worden bij een dergelijke setting, ga ik mee.

winter in stelling?   ( 1287)
Martin (Arnhem) -- 24-11-2008 08:32
Alweer sinds 7u. sneeuwval   ( 961)
Bart(Doetinchem) -- 24-11-2008 08:35
Matige tot zware sneeuwval?   ( 868)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-11-2008 08:47
Bij mij weten is dit toch gewoon matig!   ( 742)
Bart(Doetinchem) -- 24-11-2008 08:49
Ach ja, als het maar sneeuwt! 😉   ( 642)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-11-2008 08:51
Re : Ach ja, als het maar sneeuwt! 😉   ( 457)
Ernest (Maassluis) -- 24-11-2008 09:55
Re : Ach ja, als het maar sneeuwt! 😉   ( 539)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 24-11-2008 08:58
Re : Geluksvogels. 🙁   ( 551)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 24-11-2008 08:54
Idem hier 🙂   ( 557)
Bart(Doetinchem) -- 24-11-2008 08:53
Re : Bij mij weten is dit toch gewoon matig!   ( 650)
Martin (Arnhem) -- 24-11-2008 08:51
Re : winter in stelling?   ( 505)
Ernest (Maassluis) -- 24-11-2008 09:51
Re : Ensemble GFS2400 wil er niets van weten   ( 1067)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 24-11-2008 08:44
Re : winter in stelling?   ( 961)
Richard (Rijssen) -- 24-11-2008 08:45
Re : winter in stelling?   ( 714)
Martin (Arnhem) -- 24-11-2008 08:49