Enkele foto's van Oostenrijk...

Bericht van: Ron (Duras) , 29-12-2008 23:10 






















Enkele foto's van Oostenrijk...   ( 1016)
Ron (Duras) -- 29-12-2008 23:10
Re : Enkele foto's van Oostenrijk...   ( 546)
Robert M (Arnhem) -- 29-12-2008 23:17
Prachtig !   ( 549)
Frank (Antwerpen) ( 5m) -- 29-12-2008 23:14
Re : Prachtig !   ( 589)
Ron (Duras) -- 29-12-2008 23:33
Geen doorsnee foto's   ( 590)
Erik (Veendam) -- 29-12-2008 23:14