Geen doorsnee foto's

Bericht van: Erik (Veendam) , 29-12-2008 23:14 

Wel hele mooie foto's.
Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

Enkele foto's van Oostenrijk...   ( 1016)
Ron (Duras) -- 29-12-2008 23:10
Re : Enkele foto's van Oostenrijk...   ( 546)
Robert M (Arnhem) -- 29-12-2008 23:17
Prachtig !   ( 549)
Frank (Antwerpen) ( 5m) -- 29-12-2008 23:14
Re : Prachtig !   ( 589)
Ron (Duras) -- 29-12-2008 23:33
Geen doorsnee foto's   ( 591)
Erik (Veendam) -- 29-12-2008 23:14