Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"
Bericht van: Ernest (Maassluis) , 30-12-2008 11:55
Ook boven de booreilanden komt de wind uit het oosten en waait dus vanaf het koude continent. Zodra de wind daar uit het noordwesten komt, is het daar +7.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Zondag (+120) "overgangsdag"
(
1350)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 11:00
Ensemble Brussel 06z....
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 30-12-2008 12:27
Nieuwe GFS juist weer kouder voor zondag, daarna
(
1098)
Chris vd Bos (Vijfhuizen)
(
-2m)
-- 30-12-2008 11:20
Re : Nieuwe GFS juist weer kouder voor zondag, daarna
(
672)
Takkie (Amstelveen) -- 30-12-2008 12:03
Gewoon onzeker nog
(
682)
Rolf (Arnhem)
(
46m)
-- 30-12-2008 11:26
Koude bovenluchten nu van de baan!
(
874)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-12-2008 11:43
Jep, geen strenge vorst op uitgebreide schaal
(
860)
Chris vd Bos (Vijfhuizen)
(
-2m)
-- 30-12-2008 11:48
???
Seppie (Buren GLD.) -- 30-12-2008 11:56
Re : ???
(
701)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-12-2008 12:00
Re : ???
(
614)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 12:12
Re : ???
(
575)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-12-2008 12:22
Re : ???
(
555)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 13:21
Re : ???
(
597)
Reinier (Zwolle)
(
2m)
-- 30-12-2008 12:04
Re : ???
(
874)
Jelle (Ham)
(
23m)
-- 30-12-2008 12:09
-0 aan de kust
(
551)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 30-12-2008 12:22
geef stefan een vinger en hij wil de hele hand!
Mark - Harderwijk -- 30-12-2008 12:03
Knap dat jij dat allemaal kan zien op basis van één operrun.
(
602)
Timothy (Merelbeke)
(
27m)
-- 30-12-2008 12:23
Dit ook de Oper run Timothy..
(
553)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-12-2008 12:37
Dat kwam toch behoorlijk anders over Stefan...
(
494)
Timothy (Merelbeke)
(
27m)
-- 30-12-2008 12:57
Vervolg is netjes te noemen
(
881)
Chris vd Bos (Vijfhuizen)
(
-2m)
-- 30-12-2008 11:22
Nou...
(
709)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 30-12-2008 11:39
Zondag gaat nog wel door he?
(
673)
Chris vd Bos (Vijfhuizen)
(
-2m)
-- 30-12-2008 11:43
Re : Zondag gaat nog wel door he?
(
610)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 30-12-2008 11:54
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"
(
874)
Jaap (Enkhuizen) -- 30-12-2008 11:09
GFS volgt GME en komt ook met hoog boven Noorwegen
(
1006)
Seppie (Buren GLD.) -- 30-12-2008 11:16
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"
(
626)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 11:55
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"
(
510)
Jaap (Enkhuizen) -- 30-12-2008 12:35
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"
(
560)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 13:12
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"
(
698)
Jaap (Enkhuizen) -- 30-12-2008 11:24