Dit ook de Oper run Timothy..

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 30-12-2008 12:37 

Ik vertaal hier puur de Oper, niks anders.
Dat in het ensemble tal van leden zijn die het wel hebben zal ongetwijfeld.
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Zondag (+120) "overgangsdag"   ( 1351)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 11:00
  Ensemble Brussel 06z....  
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 30-12-2008 12:27
Nieuwe GFS juist weer kouder voor zondag, daarna   ( 1098)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 30-12-2008 11:20
Re : Nieuwe GFS juist weer kouder voor zondag, daarna   ( 672)
Takkie (Amstelveen) -- 30-12-2008 12:03
Gewoon onzeker nog   ( 682)
Rolf (Arnhem) ( 46m) -- 30-12-2008 11:26
Koude bovenluchten nu van de baan!   ( 874)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-12-2008 11:43
Jep, geen strenge vorst op uitgebreide schaal   ( 861)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 30-12-2008 11:48
  ???  
Seppie (Buren GLD.) -- 30-12-2008 11:56
Re : ???   ( 702)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-12-2008 12:00
Re : ???   ( 614)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 12:12
Re : ???   ( 576)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-12-2008 12:22
Re : ???   ( 556)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 13:21
Re : ???   ( 597)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 30-12-2008 12:04
Re : ???   ( 874)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 30-12-2008 12:09
-0 aan de kust 😀   ( 551)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 30-12-2008 12:22
  geef stefan een vinger en hij wil de hele hand!  
Mark - Harderwijk -- 30-12-2008 12:03
Knap dat jij dat allemaal kan zien op basis van één operrun.   ( 602)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 30-12-2008 12:23
Dit ook de Oper run Timothy..   ( 554)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-12-2008 12:37
Dat kwam toch behoorlijk anders over Stefan...   ( 494)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 30-12-2008 12:57
Vervolg is netjes te noemen   ( 882)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 30-12-2008 11:22
Nou...   ( 710)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 30-12-2008 11:39
Zondag gaat nog wel door he?   ( 673)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 30-12-2008 11:43
Re : Zondag gaat nog wel door he?   ( 610)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 30-12-2008 11:54
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"   ( 874)
Jaap (Enkhuizen) -- 30-12-2008 11:09
GFS volgt GME en komt ook met hoog boven Noorwegen   ( 1007)
Seppie (Buren GLD.) -- 30-12-2008 11:16
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"   ( 627)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 11:55
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"   ( 511)
Jaap (Enkhuizen) -- 30-12-2008 12:35
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"   ( 560)
Ernest (Maassluis) -- 30-12-2008 13:12
Re : Zondag (+120) "overgangsdag"   ( 698)
Jaap (Enkhuizen) -- 30-12-2008 11:24