Dooi valt volgens mij nog mee morgen hier in het noorden. GFS06 gaf om 12.00 uur nog +4 aan, en GFS12 nu +2. Bovendien zijn de dauwpunten nog steeds net iets onder nul.
( 721)
Volgens mij gaat oper nu gewoon mee met ens
( 902)
( 838)
( 708)
( 757)